İskenderunspor‘umuzun sahibi Şaban Hakan Bolat, Trivela Spor‘un konuğu oldu.
Yaptığı açıklamada;
“Biz her şeyi değiştirerek yetiştirici kulüp olacağız. Yaş ortalaması 23-24 yaşındaki oyuncularla çıkacağız. Transferlerimizin %80-90’ı gurbetçi oyuncu, transferleri yaptık.
Geçen sene 10 Milyon TL alan bir oyuncu bugün 20 Milyon TL alıyor. Bu ortamda bizim takım yapma şansımız yok. 100 Milyon TL’miz olsa bile oyuncuya değil tesislere harcarım. Geçen sene 35-40 Milyon TL’lik bütçe ile Play-off potasından döndük. 4-5 oyuncu da satarak kasaya para koymaya çalıştık. Demek ki bizim yaptığımız şey yanlış değil.
Üst lig hedefimizden vazgeçtik. Sebebi ise geçen sene Play-Off potasında olmamıza rağmen en fazla 800-900 taraftar geliyor. Yani demek ki şehir buna hazır değilse bizim de hazır olmamıza gerek yok. İskenderunspor bu saatten sonra yetiştirici takım. Önümüzdeki 2 yıl içerisinde Türkiye’nin en büyük yetiştirici kulübü olmayı hedefliyoruz.
Bu sezon, geçen sezon gibi orta sıralarda bitirmek. Genç oyuncularla Play-off’u zorlayacağız. 2027-2028 sezonda ise içeriden çıkarttığımız oyuncular ile çok dinamik bir takım oluşturacağız.
Transferlerimizi Temmuz’un 14-15’i gibi açıklayacağız. Taraftarlarımızın takımımızı desteklemeye devam etsin.” dedi.




